divendres, 15 de juliol del 2011

La ditxosa afinació dels aguts

Us emplace a un enllaç que parla del to.

És interessant perque parla de la diferent percepció dels sons segons la edat de qui els escolte. Amés a més, té una especie de programa per a comprovar-ho.

Resulta que jo no estic desafinat, el que passa es que el meu professor de dolçaina ha perdut reflexes.

Bé, el meu professor i bona part de tots els que em diuen:
"Puja el SI!!"
"baixa el RE!!"
"no li bufes tant al SOL!!"
"bufali més al LA!!"
"que baixes el RE!!

Collons, que si baixe més el RE pareixeré una tuba!!

Resulta que ara soc massa jove i guapo per a tocar bé.

Lo de guapo no ho dic jo, sino el meu espill tots els matins. XD


1 comentari:

Eva xaramitera ha dit...

hahaha, tens raó, l'afinació és una falacia de la relativitat de l'espai-temps