dimecres, 7 de març del 2012

Samarretes (III)

Una altra tanda de possibles escrits per a serigrafiar samarretes en temàtica dolçainera-educand.
 Els anteriors posts referents a les samarretes son:
- Samarretes (I)
- Samarretes (II)



1. Jo no toque mal, tú no m'escoltes be.

2. No cobre per tocar, cobre pel temps que em fan esperar.

3. El 99% dels dolçainers tenen mala reputació     (davant)        
    El 100% dels dolçainers la tenim ben guanyada.  (darrere)


 4. El secret de la dolçaina és la paciència.... del que escolta.



4 comentaris:

Anònim ha dit...

"S"
els dolçainer sempre tenim l`istrument preparat;vols comprovaro

no soc tan lleig la cara em cavia cuan bufe la dolçaina

Anònim ha dit...

"s" Manolo estas gos deixa el movil i posot a escriure

Manolo ha dit...

Voy voy, que no tinc temps ni per a dutxar-me!!

Aixi vaig!

Manolo ha dit...

Per cert, la camiseta de "Em busca un faller... on m'amague?"

li vindria molt be a eixe 'mestre faller' que ha estafat a unes cinc comisions falleres pegat a fugir en els diners

Heu vist la noticia?