dimecres, 28 de setembre del 2011

Samarretes dolçaineres

He pensat en alguns lemes per a serigrafiar samarretes dolçainerils, alguns són molt tristos i fruit de l'avorriment. Anem a vore:


1.   Jo? 'Donsainer'
     segons mon pare.

2. Soc dolçainer i NO estic en primer de solfeig.

3. Soc dolçainer, guapo... i mentirós.

4. Dolçainer: fester, borratxo i malfaener.
 (Esta segurament la coneixieu)

5. Xicona!! Vols que et toque... la Cuixeranga?

6. Toque la dolçaina, no tinc la grip!!

7. Ni els psicòlegs m'afinen.

8. Jo tampoc he trobat novia tocant la dolçaina.

9. Vaig naixer el 7 de "re sol siiii..."

10. Xè, jo a tu t'he dit algo?         (Davant)
        A mi m'han dit que toque!     (Darrere)

11. No m'he operat els llavis...
       acabe de fer una processó.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Trobo que la majoria son molt interessants pero em quedaria amb ... Soc dolçainer, guapo... i mentirós...

Eulàlia