divendres, 27 de gener del 2012

Diàlegs

A la eixida de classe ens creuem la última víctima  amb la següent víctima (que no es altre que Saoro).
Entre els torturats hi ha una espècie de complicitat. Vos pose uns exemples d'algunes converses que hem tingut Saoro i jo...


Diàleg 1. 'S' - Què, com ha anat?
                    -- Puffff... hui està encabronat, només me n'ha passat una.
                'S'- Merda, esta setmana havia assatjat molt!


Diàleg 2. 'S' - Què tal?
                    -- Bé, bé...hui està manset. Apreta-lo que està content.
                'S'- A vorem si no l'encabrone jo...


Diàleg 3. 'S'- Hey, hui què?
                  -- Pareix el 'dia de la marmota' on es repetix tot: altra volta el 12 de la pàg 87 per a la setmana que vé (i van tres!).


Diàleg 4. 'S'- Què?
                   -- Es veu que la crisi li fa estalviar tinta del boli, no me n'ha taxat ni una!!



1 comentari:

Anònim ha dit...

"S" per a entendre esto falta dir que manolo i jo mos vem em la porta de classe cuan ell acaba jo comense


te falta el de ¡estic asombrat mes ha pasat totes! (o estic amsomiant i mai a pasat una cos aixina)