dimecres, 21 de novembre del 2012

Retrobaments

L'altre dia estava de compres en la meua dona pel centre comercial d'Ondara. Ja s'ho podeu imaginar: ella davant mirant-ho i tocant-ho tot i jo dos passes per darrere mirant a terra i dient que a tot.

I de sobte em vaig creuar la mirada en un antic company Traginer, de Pedreguer. Feia uns 5 o 6 anys que no sabia res d'ell. Estava com jo: casat, en un fill i de compres en la dona (dos passos darrere d'ella i mirant a terra dient que a tot). També antiga companya de guerrilla en la colla.

Ens uns breus 5 minuts vam haver de posar-nos al dia. Ja s'imagineu: moltes preguntes, molt ràpides i de resposta curta.

Recorde en molta estima el meu pas per la colla de Pedreguer. Treball molt dur i molt bona gent. Vaig aprendre bona part del que ara sé.


Em digué Xavi que el dissabte dia 1 de desembre van a fer un intercanvi de colles en Algemesí. A mi em pilla retirat, i no podré anar. Si algú vol més informació  la trobarà en esta web: Colla d'Algemesí