dimarts, 20 de novembre del 2012

Dolçaina Style

El video té, de moment, unes 205 000 visites. I suma i sigue, que es diu prompte.

No se si els companys de la penya Cristal Dior esperaven tant d'èxit. Per allà on vas i ho comentets tohom l'ha vist
Però a mi, el que més em va sorprendre va ser el diumenge passat (ara fa dos dies):

 Estava fent-me una cervessota al Tallarina a Xaló i el dj de l'Activa FM la va punxar...
La va presentar, va parlar dels de Gilet, la va dedicar...
 Xè, al mateix nivell que el Carlos Jean o el David Guetta

Jo vaig començar a parlar com un entés en el tema, donant-me importància. Jejeje...

Ara mirant pel feisbuc també l'he vista en la discote Albaes. Awarda!!!

Vicent, un company de Santa Pola, em va enviar l'enllaç. Supose que a estes altures ja l'haureu vist tots, però vaig a enllaçar-l'ho per gust: