dimarts, 28 d’agost del 2012

Cato i La Vida

M'ha arribat un correu d'Eva:
"Quan es fan coses al món de la dolçaina... i damunt originals crec que tenim el deure de mostrar-les"

(Ara parla Cato de Muro)
Hola a tots.

Em complau molt anunciar-vos que ja està a la venda el meu darrer i últim treball personal als Estudis14, un CD de música amb dolçaina amb estils i instrumentació variades.

Podeu demanar-me'l ja be per correu "catorze14@gmail.com" o al meu telefon 659386129, envie a peninsula sense cap cost adicional, al preu de 10€ exentos d'IVA amb portada serigrafiada a mà i evitant intermediaris.

Els que sou de Muro podeu trobar-lo a les papeleries, al Pa torrat i als estancs, a Cocentaina a la pizzeria "El pirata", aniré ampliant els punts de venda poc a poc.


Podeu descarregar lliurement amb la possibilitat de fer un donatiu al Bandcamp.





Xè, això és el que s'anomena fer la cultura accessible!!

2 comentaris:

XarxaStudis ha dit...

Hola que tal!
Buscava al teu bloc un correu per donar-te les gràcies per publicar el meu disc, aixina que res... moltes gràcies! i a Eva que no la conec també per pasar-te la info.
Salut!

Manolo ha dit...

De res home!! Ha sigut un plaer!!

Sort en el disc!!