dilluns, 27 d’agost del 2012

Alguns errors


6 comentaris:

Rubén Flores ha dit...

Això cal imprimir-ho i penjar-lo al tauler de la colla. Molt bò! :)

Eva xaramitera ha dit...

Manolo, també es podia fer el d'errades clàsiques al fer l'assaig....
Eh Flores? Fem un sol? Hahaha

Manolo ha dit...

Me l'apunte Eva!!

Promet no fer sangria de la percu... ni de Flores!!!

Pau ha dit...

Jo no ho tinc comprovat però diuen que tampoc s'han de menjar olives xafades abans de tocar (va en serio, el primer que m'ho va dir va ser un trompetista)per qué redueixen la velocitat del picat en la llengua. Uns diuen que és pel caldet que "anestèsia" una mica els moviments, altres que és per la textura... no ho sé.

ah!! I per descomptat... compte amb les resaques (redueixen la capacitat respiratòria, la movilitat dels dits i si toques amb partitura començen a ballar les notes més del compte)

Manolo ha dit...

Saoro diu que no podem viure sense saber si això de les olives és veritat o no. I que l'experiment és de fàcil comprovació.


També diu que ha sentit que si et menges una llima davant d'algú que està tocant vent, el fa salivar tant que ha de deixar de tocar al final.

De fet, només de pensar-ho jo ja estic salivant per les carrilleres de la boca. Serà veritat lo que diu Saoro?

Pau ha dit...

Lo de les olives va en serio... jo quan m'ho varen dir tampoc m'ho creia i em pensava que em prenia el pel el trompetista en qüestió. Però després, comentant-ho en plan conya amb altres músics tots em miraven sorpresos i em deien: "clar que no es pot menjar olives, redueix la velocitat de la llengua per a l'articulació... que no ho savies?". I jo amagava les orelles com a bon ignorantot que sóc.

Però crec que el millor serà fer la prova... a vore si esta setmana o la que ve ho faig (experimentaré també en pebre en samorra i en vitets dels que couen per a fer la comparativa).

Ja et passaré els resultats per si t'aprofirent per a fer un post.