dimarts, 10 d’abril del 2012

Converses de classe (II)

Una segon tanda de frases i converses que hem tingut el profe i jo durant les classes.

1.  - (Jo) Vaig afinant?
     - (El profe) Ves afinant, ves. Jo vaig a dinar i ara torne.



2. - Home, l'exercici no està mal del tot. Només et falta entrar-li bé, afinar el Fa i el Sol, aguantar l'embocadura i saber respirar quant toca. Els últims compassos del final estàs baix perque ja no et queda aire ni morro....

   - Aaah, però... me'l passes?



3. Buff, això que has fet més que un error és un horror!!



4. - Ací no vens a estudiar, s'estudia en casa!
    -- Es que....
    - Es que... esque és el pare de la esca!!



5.- (Jo) No se per què dius açò, jo trobe que estava afinaet del tot...
   - (Profe) Anem a vore si ho entens... jo tinc raó i tu no.

        


6. -Deuries gravar-te este CD, anar a la web de la Inestable i baixar-te la partitura. Tocar-la primer en metrònom, després escoltant-la. Quan ja tingues la melodia, deus agafar el flabiol i....
bla, bla, blaaaa....

7. -Crec que estava desafinat.
  -- Només ho creus!!!

1 comentari:

Anònim ha dit...

"S" la frase mes temida per a un educando es ..... esta be pero la semana que ve la repetim......