dissabte, 11 de febrer del 2012

Truco o trato?

Pues no, fer el triii riii riiiiii en els dits no es el trato, que el trato es fa en la llengua.

I el profe no em deixa fer el triii riii riiii en els dits, que això es diu trino.

- Deixa de fer trinos, tratos, trucos i l'indio.

Tinc prohibit per prescripció del profe fer l'indio. M'ho recorda constantment

Però resulta que existeix una altra cosa d'estes de adornos que no coneixia:
el tariro tariiirooo.
No se si ho recordareu de la Trinca, però era la canço per excel·lència de l'stripteasse, quan ensenyes mig melic i un troç de maluc.

És diu Glissando, crec.
L'altre dia estava esperant la classe i l'educand anterior ho feu... No vaig tardar ni dos segons en entrar: "Ensenya-m'ho, ensenya-m'ho!!"


Ay veeeeeeerga nano, quina complicació!!


Vaig a deixar-me d'impossibles i tractaré de seguir intentant que no se'm puje el Mi agut quant vinc del Sol- Fa aguts, que ja és prou feina.




"Con dineeeero y sin dineeeerooo
hago siempre lo que quieroooooo
pero sigo sin afinaaaaaaarrr...."

5 comentaris:

Eva xaramitera ha dit...

M'agrada quan fas l'indi, perquè estàs com absent.

Manolo ha dit...

Evaaaa, jejeje. Ni l'indi el faig bé.

De vegades el millor que faig és guardar la dolçaina a la funda:
"Ja era hora!!" Em diuen.

Igual un dia d'estos prove la combustió de la fusta de granadillo i ja vos dic si fa bona brasa.

Si això podriem fer un event del feisbuc: torrada multitudinaria de xulles.

Pau ha dit...

el glissando sona com el "tariro tariro"? Hosti Manolo que Sta. Llúcia et conserve la vista per que el que és l'oïda...

i deixat de tratos i romanços i ves afinant per a falles... Cacauero!!!

Manolo ha dit...

Ie verga, a vore si no estem parlant de lo mateix. Jo vaig començar a baixar-me el pantalons al sentir-lo.

Igual el company em va pendre el pèl i lo que volia era vorem el culet!!

Per a falles ja ho tinc tot apunt, em falta comprar-me una camisa blanca,unes sabates negres, buscar lloc on dormir, fer-me paritures, assatjar les peces i buscar per on para la faixa. Per lo demés ja ho tinc tot, jajaja

Pau ha dit...

La faixa si cal te la deixe jo... la resta és cosa teua.