dimecres, 8 de febrer del 2012

Encontres en la tercera fase

Arriba, per a plaer de l'educand, un moment esperat...

... l'encontre d'escoles!!

 Tècnicament, l'encontre ens dóna la possibilitat d'apropar idees, postures, aprendre d'altres dolçainers, ensenyar el que sabem...

Però l'encontre és molt més: esmorzar, dinar, berenar i, de vegades, sopar. I entre menjar i menjar... tocar.

Molta organització i molts diners invertits. Paga la pena?? Sempre.
Esta pregunta només la pot fer qui no ha viscut un encontre d'escoles:

- Podem dir que és com una trobada però en 'petit comité' i amb una altra filosofia. Més germanor ,si cap, que una trobada. Més familiar.
Menys dolçainers d'elit, evident, però com vaig jo, més guapos.


Enguany rebrem en Sant Vicent a la colla de la Vila: "Els Valerios".
I si no m'han informat mal serà l'11 de març. En la colla ja tenim ganetes.

Jo no estic molt posat, i em podeu dir fins i tot ignorant, però hi ha un tal Héctor, que no conec, que ha transcrit per a dolçaina el Benny Hill.
Soc incapàs de tocar-la afinà. Que collons, ni afinà ni d'arribar al tercer compàs.

Pague vint euros per semicorchera a qui la toque de dalt a baix!!
I li perdone l'afinació, només que me la toque (la peça). 

Si fa falta m'afilie al PP per a traure els diners dels fons públic "para regocijo personal".


"Contacontes" hi haurà segur, però en el món dolçainer reben el nom de "contahistòries".
En la colla El Tossal tenim el millor dolçainer-contahistòries del país: el gran Saoro.

Vint euros per història pague a qui siga capàç de destronar-lo.

Bo familia, ja vos dic més coses a mesura que m'avisen.


"La tendeta: on trobes de tot una miqueta"

3 comentaris:

Eva xaramitera ha dit...

Bon homenatge al millor "contahistòries" de "lo" món.
Totalment d'acord.

Vicent d'Al Gallet" ha dit...

Gran colla la dels Valerios! No pergues l'oportunitat de conéixer en persona a Héctor, a Gasparín i a tota la colla. I sobretot al tio Valerio!. La de Benny Hill la veritat es que te la seua complicació, pero tinc que dir-te que amb dos peçes d'Héctor, "Al Gallet" em obtingut menció d'honor en el concurs de l'Escola d'Algemesí, l'any passat amb l'Equip A-l gallet i fa dos anys amb el Final Countdown. l'Encontre d'escoles es una oportunitat única per a aprendre i conéixer coses noves. Una abraçada.

Héctor Llorca ha dit...

Amics de Sant Vicent. Ha sigut un plaer per part de la Colleta Els Valerios i els acompanyants de la Colla a aquesta trobada d'escoles, la qual hem anomenat en La Vila com el "Dia de l'Educand".
Vos donem les gràcies per la tan bona acollida que ens heu fet.
Vos esperem en La Vila i probareu el "nardet" vilero...
Enhorabona pel blog i un abraç a la vostra Directiva.

Héctor Llorca