dissabte, 10 de desembre del 2011

Virus nadalenc

Acabe d'arribar d'assatjar i, xè que gust: estava fent unes nadales ara que és època de tot això.

Cavallers, és hora de traure del fons de la motxilla les nadales!!

No penseu que cada cosa té el seu moment? Per exemple,
  • Les tocatetes de xaranga solen assatjar-se més de cara a l'estiu
  • Les tocatetes de processons són més per a setembre/octubre
  • Per febrer comencen les marxes mores i cristianes
  • I les nadales per ara.

A mi no em lluix assatjar el Rin Rin o el Arre Borriquito a maig, fins i tot em fa vergonya que algú em senta tocar-les. Jo que sé, ara no m'ix assatjar "La vaca" ni "La manguera" o el "Xoxo loco", no li pega.


Això sí, si no 'destrosse' la muixeranga no es pot dir assaig (I més ara que està de moda).
Abans em passava en el Ramonet i La manta al coll: no havia assaig que no acabara tocant-les.
I tinc mania que en el futur em passarà en les albaes. De moment com ho veig impossible de tocar ni he buscat la partitura.




1 comentari:

Anònim ha dit...

"S" NO TOQUES NADALES DESPRES D´UN SOPAR O DINAR FAMILIAR (PER ESPERIENSIA) EL EXES DE ALCOHOL EN SANC TE ANIMARA PER FER BURRADES, ELS TROSOS DE TORRO AMBOSEN LA CANYA I TOQUES LA QUE TOQUES SEMPRE TE DIRAN "AIXI NO ES"