dissabte, 3 de desembre del 2011

Lloc d'assaig

 
"Toc toc toc...."
- Perdona, eres tú el que fa tant de ruido?
VES A FER LA MÀ I DEIXA DE TOCAR!!

Després del Mi, este és el major problema que ens trobem els educands.
On podem assatjar?

Com de costum, anem a buscar possibles sol·lucions, cadascú que trie la que millor li apanye.

1. Sempre tenim l'opció de dir-li al veí que no l'escoltem, que ens hem quedat sords per culpa de la dolçaina. Per a rematar li pots dessitjar que no li passe a ell el mateix.

2. Pots dir-li: "Sí, ja he acabat"  i una volta tancada la porta continuar.

3. Pots matar-lo, declarant "locura transitoria" per culpa de la hiperventilació dels exercicis d'exhalació (pag. 36).

4. Insonoritza l'habitació declarant-ho com a bé per a la comunitat, incloïnt-ho com a derrama.

5. Pots comprar un mòdul especial d'insonorització, esta és més viable:

Viatjant per l'interné, he trobat una empresa que ven mòduls de fàcil construcció per a assatjar a casa. Hi ha de tots els tamanys: per a una persona, varies, un grup en bateria inclosa...

Si li voleu pegar una miradeta, este el l'enllaç Cabinas insonorissssadas
Ara, la pregunta que em faig és si s'aplicarà l'IVA del 4% o del 8%? Podria passar com a vivenda de nova construcció, no?

6. També pots fer el que fem tots, buscar-te la vida:

En el meu cas, els meus inicis van ser al cementiri de La Mata (en Torrevieja). Allí m'assegurava de no molestar a ningú, a pesar que li llevava tot el sentit a les sigles DEP.


Després, vaig entrar en una colla que hem va proporcionar un local d'assaig.
Ara estic assatjant al soterrani d'un bungalow on estic alquilat a Santa Pola. Només tinc por d'eixir un dia d'allí baix i vore que ha passat un huracà i haver de recorrer el camí de blocs grocs fins a Oz.



1 comentari:

Pau ha dit...

Molt bo!!!! Les cabines estan bé ara, barates no són.

I Compte amb els soterranis... que pot sortir-te un zombie d'eixos de The Walking Death