diumenge, 20 de novembre del 2011

La Pesadilla 105, noooo!!!

Perdó, volia dir la Cercavila 105.

La recorde amb horror, pensava que l'havia perduda de vista per sempre i ves per on... ha tornat a mi.

La història és breu:

"Ara farà algo menys d'un any va apareixer pel meu camí, i deprés de tres classes sense passar-me-la el profe, vaig haver de recurrir a l'ingeni: com qui no vol la cosa vaig d'eixar de parlar d'ella ... i ... al final va caure en l'oblit". Ajudat per un bolígraf blau que, misteriosament,  va caure en les meues mans.
Au, a fer la mà, com es sol dir al meu poble.

Bé, en la nova programació, és una de les lliçons que tinc per a la pròxima classe.
Caguen tot!!

Encara em passen poques coses per espabilat. A vorem com acaba este malson.

3 comentaris:

Morote ha dit...

Chico calla! Encara recorde la "Sierra de Espdán" i "Tocaeta d'eixida de Missa de Morella"... Alló va ser mortal...

Rubén Flores ha dit...

Miau! Jo encara tinc malsons amb la "Correguda de Galls" i els seus mordents descendents...

Pau ha dit...

Manolo ers un mariquita... si passares la cercavila 97 i la 98 que no hi ha per on agarrar-les...