dijous, 9 de gener del 2020

El truc de l'ametlló

Guguel diu que és la traducció de "el truco del almendruco" (no ho havia sentit mai).

Resulta que en la segona veu dels Borratxos, hi ha un passatge que no m'ix massa bé (o gens bé). La llengua i els dits no em coordinen o no sé coordinar-los i sol ixir una empastrà.

És el següent:


'Pos' hi ha un truc que és el que faig jo per a que sone bé i  no perdre el fil de la tocata. I no em referisc a fer "tacet" en eixe tros. Es tracta de fer corxeres en lloc de semicorxeres, una sí una no.

La imatge és la següent

No se si és poc ortodox ni si la gent sol fer-ho, imagine que sí. A mi, de moment, em servix. Ja més endavant quan puga pujar les revolucions de la llengua faré el que posa.

He intentat que el meu profo em permetera fer-ho en els exercicis de classe, però no ha colat.
S'imagineu fer el següent exercici utilitzant aquesta tècnica??? 
El podriem fer a una velocitat endimoniada!! I si així i tot no arribem... pues fem negres i tan contents.
I en dos anys... "mestre de dolçaina"!!