dijous, 21 de març del 2013

Falles

Ja s'han acabat!!





Fluixes enguany, pocs actes i pocs dolçainers pel carrer.

De normal es pot vore en l'ofrena a algun dolçainer (conegut o no) a res que et quedes un rato mirant.
Este any, de sort, vaig vore als Folkifesta, Chornet, Pep Mama, a la Brama (crec), els Bessons i poca cosa més. Supose que hi haurien més, però jo ho vaig notar escàs.


Els fallers, per no perdre la costum, continuen pensant que som de la seua propietat perque ens contracten. Com si forem un pis d'alquiler, ja sabeu, mentre jo el pague l'amo no te dret a entrar sense permís ni a opinar.

Bufff....actes d'arreplega de premis que començaven a les 10:30 i arribava a casa a les 14:20 (4 hores!!). Clar, s'havia de fer el passacarrer inicial, anar a pel premi, i fer el passacarrer de tornada per a que els parroquians saberen que haviem guanyat....

O també...ofrenes que en acabar, el personal volia que els tornarem al casal tocant...

I per a variar poc: actes per a les 10:30 del matí que te les confirmen els fallers a l'1:00 del dia anterior. Ho jure.


I com sempre en acabar falles no puc negar que he estat en Valencia, sempre tinc els mateixos símptomes:

1. La cara més morena, per la exposició continuada al sol.

2. He engreixat degut a la mala alimentació:
 almuerzo fallero (bocata+referesco entre 3.50 y 4 euros),  
menú fallero (primer, segon, bebida, postre o cafe 8 euros),  
cena fallera (picaeta variada en quintos o tercios).

3.  Més viatges a l'aseo els primers dies de la tornada: per les mateixes causes de l'apartat anterior.

4. Els tabals, la dolçaina i a maleta al cotxe durant uns quants dies: ara que ja no visc en la mare costa més arreglar les coses.
5. Escaldamenta a l'entrecuixa, i perdó per la imatge que vos estic transmetent.
6. Histories que contar, i no poquetes.



Per cert que enguany, com s'han posat més durs en això dels cohets, anar pel carrer caminant ha sigut fins i tot agradable.





3 comentaris:

Manolo ha dit...

Que, per cert, els Bessons sonàven com si forem quatre en lloc de dos. I, al preguntar per què, hem van dir:

- "Es que estos toquen les notes de dos en dos!!"

Aaaahhhh, jejjeje

Pau ha dit...

T'has eixat una cosa:

Ha segut anar a tocat TU amb Gironés i Obrint Pas ha anunciat que atura la seua activitat de forma "indefinida".

Fes-t'ho mirar que segur que tens alguna cosa a veure.

Manolo ha dit...

Jajaja, jo també ho he pensat.

He repassat mentalment tot el que li vaig dir i crec que no va haver res greu.

Algú li deguera dir que "estudie que de la dolçaina no va a menjar".
Que esta la cosa chunga.